28 واحد صنفي ديلم در طرح نوروزي متخلف شناخته شدند

اصغر افتخاري روز شنبه در گفت وگو با خبرگزاري جمهوري اسلامي افزود: از ابتداي اين طرح بازرسي هاي مداوم به صورت روزانه انجام و از 330 واحد سركشي شد.

وي اضافه كرد: به منظور هرچه بهتر اجراي اين طرح كه از 15 اسفند گذشته آغاز و به مدت يك ماه ادامه دارد، جلسات توجيهي و برنامه ريزي لازم با كاركنان اين اداره انجام شد.

وي بيان كرد: در مدت زمان اجراي اين طرح، رسيدگي به شكايات مردمي به صورت تلفني و حضوري در كمترين زمان ممكن انجام شد.

افتخاري گفت: در اجراي اين طرح اكيپ بازرسي و نظارت در كانكس ستادخدمات سفر فرمانداري مستقر و خط تلفن 124 رسيدگي به شكايات مردمي نيز در آن داير شده است.

وي افزود: تنظيم برنامه كشيك واحدهاي صنفي خدمات فني از قبيل تعويض روغني، پنچرگيري، برق كاري، فروشندگان قطعات يدكي با همكاري اتحاديه مكانيك براي ارايه خدمات مطلوب تر به مسافران و گردشگران نيز انجام شده است.

رييس اداره صنعت، معدن وتجارت ديلم، تشكيل جلسه كار گروه آرد و نان، تنظيم برنامه كشيك پخت نانوايان، جذب و تخصيص سهميه آرد نوروزي و همكاري در جذب سهميه هاي تخصيصي مرغ، گوشت و ميوه به شهرستان و نظارت بر فروش آنان را ا از ديگر اقدامات اين اداره در خدمات رساني به ميهمانان نوروزي عنوان كرد.

وي اضافه كرد: در اجراي اين طرح گشت هاي مشترك نظارتي با همكاري دايره اماكن، شبكه بهداشت و درمان، دامپزشكي، اتحاديه ها، اتاق اصناف، تعزيرات و سد معبر شهرداري داير و از واحدهاي صنفي خدماتي، اقامتي، گردشگري و رستورانها بازديد مي شود.

شهر گردشگري ديلم در منتهي اليه شمالي استان بوشهر قراردارد.